Ta strona używa plików cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików Cookies, opisaną w Ochronie Prywatności

  WYRAZAM ZGODE  
 

Aktualności RSS

11 czerwiec 2012

Piknik Rodzinny LeasePlan 2012

Piknik Rodzinny LeasePlan 2012

W sobotę 2 czerwca, odbył się tegoroczny Piknik Rodzinny LeasePlan dla klientów oraz partnerów biznesowych firmy. W tym roku w podwarszawskiej Sielskiej Osadzie Firleje bawiliśmy się w gronie ponad 2000 osób. Motywem przewodnim Pikniku było tym razem hasło „Bezpieczeństwo – Ekologia – Innowacje”.

Chociaż temperatura na zewnątrz nie była tego dnia zbyt wysoka, to goście, którzy tak licznie dopisali zdecydowanie podgrzali atmosferę. Frekwencja w tym roku zwiększyła się ponad 2-krotnie, co niezmiernie nas cieszy i pozwala przypuszczać, że Piknik LeasePlan okazał się prawdziwą atrakcją dla zaproszonych gości.

W tym roku zależało nam na tym, aby naszemu spotkaniu przyświecała jakaś głębsza idea. Mając na uwadze ten fakt, wydzieliliśmy trzy główne strefy – bezpieczeństwa, ekologii oraz innowacji – i właśnie pod tym kątem staraliśmy się dobrać zarówno poszczególne atrakcje, jak i formę prezentacji naszych partnerów. Oczywiście nie mogło zabraknąć atrakcji ściśle związanych z motoryzacją i strefy dla najmłodszych. Mam nadzieję, że każdy z uczestników pikniku znalazł coś dla siebie – mówi Sławomir Wontrucki, Prezes LeasePlan.

W Strefie Bezpieczeństwa goście mogli sprawdzić swoje możliwości za kierownicą monster truck, buggy i quadów lub przejechać się na symulatorze Rajdu Dakar. Warto było też wziąć udział w pokazie pierwszej pomocy, gdzie wielu z nas mogło przypomnieć sobie podstawowe zasady ratowania życia i zdrowia w razie ewentualnej kolizji, czy wypadku. Ponadto każdy z uczestników mógł sprawdzić swoje siły zdobywając szczyt prawdziwej ścianki wspinaczkowej – oczywiście z zabezpieczeniem!

Strefa Ekologii okazała się swego rodzaju kuźnią kreatywności. Niezwykłe prace powstawały w trakcie warsztatów tworzenia biżuterii etnicznej i decoupage. Na warsztatach bębniarskich odkryliśmy wiele muzycznych talentów, czego dowodem okazał się finałowy występ sceniczny naszych bębniarzy. Goście mogli również w doskonały sposób połączyć swoje zamiłowanie do tańca, chęć aktywnego trybu życia i rozgrzać się dodatkowo biorąc udział w lekcjach jakże energetycznej zumby. Z kolei miłośnicy swoich czterech kółek mogli skorzystać z usług ekomyjni samochodowej i podziwiać jak ich krążowniki szos nabierają blasku bez najmniejszego uszczerbku dla środowiska.

W Strefie Innowacji znalazła się kabina fotograficzna, w której każdy mający choć odrobinę poczucia humory i dystansu do samego siebie, mógł uwiecznić lico swoje i najbliższych w bardzo nietypowej stylizacji. Duże emocje wzbudzał również sky rotator, czy pojedynki na strzelnicy laserowej. Uczestnicy pikniku mogli także wyszaleć się w strefie gier, zbudować własnego robota podczas warsztatów robotyki, czy też wykonać kilka eksperymentów na warsztatach naukowych. Jak się okazało strefa ta cieszyła się ogromną popularnością nie tylko wśród najmłodszych.

Nie zabrakło oczywiście atrakcji scenicznych. Już od samego początku najmłodsi melomani mogli wysłuchać koncertu dla dzieci w wykonaniu Halinki Benedyk. Z kolei w godzinach popołudniowych można było pobujać się w rytmach afrykańskich i reggae z zespołem Jambo Africa. Gwiazdą tegorocznego pikniku była Maryla Rodowicz, której koncert z pewnością nie zawiódł jej najwierniejszych fanów. Wsiadaliśmy więc do pociągu byle jakiego, wysłuchaliśmy historii Małgośki, śpiewaliśmy wspólnie „Niech żyje bal…”. W repertuarze artystki znalazła się również piosenka o LeasePlan! Choć to wszystko już było i może jednak powróci za rok, ale nieco w innej postaci, to śmiało można powiedzieć, że było cudnie!

Na zakończenie – nieodzowne podziękowania dla Sponsorów, dzięki którym mogliśmy bawić się z odpowiednim do okazji rozmachem. Srebrnym Sponsorem pikniku była firma BP, role Brązowych Sponsorów pełniły firmy Ford, Hyundai i Opel. Partnerami Wspierającymi byli Dealer BMW Auto Fus, Fiat oraz Dom Volvo, a status Partnera uzyskały firmy Car Glass i Nestle Waters.